در مرحله تمایز نیافته، دختران و پسران شروع به آشنایی با در دست گرفتن خودکار کاکتوسی می کنند. اینها باید ضخیم باشند تا به راحتی پشتیبانی شوند و رنگارنگ توجه شما را جلب کنند.
از استفاده از خودکارهای نمدی و سایر ابزارهای نوک ضعیف خودداری کنید، زیرا همچنان فشاری را که به کاغذ وارد می کنند کنترل نمی کنند و به راحتی می توانند کاغذ را بشکنند.
بین مرحله افتراق و پیش از خوشنویسی، کم کم حروف، هجاها و کلمات را یاد می گیرند. در این زمان طبیعی است که آنها اغلب اشتباه می کنند و اعتماد زیادی به خطوط ندارند.
به همین دلیل، استفاده از مداد توصیه می شود، زیرا می توانند آن را پاک کرده و از نو شروع کنند.
زمانی که به مرحله خوشنویسی رسیدند، می توانید آنها را با دست زدن به قلم آشنا کنید. این به آنها کمک می کند تا به توانایی های خود اعتماد کنند و در بزرگسالی شروع به نوشتن کنند.
در مرحله پس از خوشنویسی، علاقه بیشتری به شخصی سازی نوشته خود دارند، بنابراین طبیعی است که قلم، نشانگر و سایر ابزارهای نوشتاری را بخواهند که به آنها امکان شخصی سازی بیشتر را می دهد.
خود ادراک این توانایی است که باعث می شود پسران و دختران شما از مکانی که در فضا اشغال می کنند آگاه شوند و به آنها اجازه می دهد عمداً یک حرکت را برنامه ریزی کنند.
توانایی های شناختی. این به مجموعه مهارت هایی اشاره دارد که امکان یادگیری را فراهم می کند، مانند حافظه، مدیریت توجه یا دانستن نحوه ارتباط مفاهیم.
در چه مراحلی از نوشتن از مداد به قلم می روید.
همه مهارتهایی که به تازگی دیدهایم، با رشد پسران و دختران شما، توسعه یافته و به کمال میرسند. به همین دلیل، ابزارهایی که با آن ها نوشتن را یاد می گیرند باید با مراحل مختلف نوشتن که طی می کنند، تطبیق داده شود.